måndag 10 maj 2010

Sista natten i England

Hade en jättebra helg med familjen här i England, men den berättar jag mer om en annan gång. Nu har jag packat väskan och städat ur mitt rum. Imorgon bitti startar jag resan tillbaka till Sverige. Just nu känns det jätteskönt att jag snart är hemma!

Jag tar tåget till Heathrow kvart i sju imorgon bitti, flyger till Arlanda och sen till Östersund. Är hemma klockan tio på kvällen.

Nu ska jag packa ner datorn i ryggsäcken, så det här blir nog sista inlägget från England! Vi hörs i övermorgon, från Sverige!

2 kommentarer:

  1. Det känns så overkligt. Du åker hem nu och snart jag också. Det har gått så fort. Jag undrar hur det blir i Sverige. Det kommer bli roligt. Jag saknar filmjölk. Kram. Nu ska jag uppdatera min blogg. Vi ses kl 06. :)

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig redan :P Ät lite sill åt mig :D

    SvaraRadera