fredag 1 juli 2011

Planerar tågluffen


Innan jag åker till Kanada vill jag hinna träffa alla en sista gång. Jag har varit och hälsat på hos både farmor & farfar och mormor & morfar senaste veckan, men många är det kvar att träffa. Min bästa vän ska jag säga hejdå till på det bästa sättet, genom att tågluffa tillsammans! Om knappt veckor åker vi, det ska bli hur kul som helst! Men samtidigt lite tråkigt, för det är ju ändå ett avsked...

Jag har i alla fall varit och shoppat lite nya tågluff-kläder och en stor solhatt, lite glamorös måste man väl få vara? Fast min kompis hon vill helst ha trasiga kläder, det blir mer äventyrligt då tycker hon. Man kan klättra över staket och så då säger hon... Man kan väl ha lite av varje tycker jag. En dag ståhatt och kjol och en annan dag slitna jeans? Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar