tisdag 3 juli 2012

En ögonblicksbild

Klockan är kvart över fyra på morgonen, men jag är ändå inte särskilt trött. Inte än :) Känner jag mig rätt så stupar jag säkert i säng så snart jag kommer hem. Vaknätter är inte direkt min starka sida...

Sitter i en fotölj på Arlanda och myser. Bredvid mig snarkar de flesta :) Jag tittar Mamma Mia - Stines film som hon "råkade" glömma i min dator, äter kanadensiskt godis och har både sett solen gått ner och upp på landningsbanan utanför fönstret.

När filmen är färdig är det nästan dags att gå mot incheckningen för sista etappen av min resa. Sedan är jag hemma!!

4 kommentarer:

  1. Och vad väntar väl då? Förhoppningsvis sol och en glad familj! fof

    SvaraRadera
  2. Ved, at du nu er på den allersidste del af rejsen. Det er lang tid at sidde i lufthavnen. Men håber at du får en dejlig velkomst og en masse gensynsglæde med familien. Knus og tanker herfra <3

    SvaraRadera
  3. i dk var der en forhåbningsfuld pige, der ønskede du var fløjet hertil. jeg gætter på du tog flyet den forkerte vej, og at jeg bliver nødt til at vente et par uger endnu..

    SvaraRadera
    Svar
    1. saknar dig så mycket stine! jag önskar nästan att jag tagit flyget till köpenhamn... men vi ses snart <3

      Radera