måndag 2 juli 2012

Hejdå Kanada

Efter en bra sista förmiddag i Kanada, sitter jag nu på YVR, Vancouvers flygplats, och väntar vid gaten. Om drygt en timme lyfter flygplanet mot Frankfurt. Det var så tråkigt att säga hejdå till familjen och sötaste lille D. Jag grät så mycket när jag gick genom säkerhetskontrollen att jag inte ens kunde svara på deras frågor... Men jag antar att de är vana. Det värsta är att jag, som är så självklart för D nu, kommer att vara som en främling för honom nästa gång vi ses, när jag kommer tillbaka och hälsar på. Det känns så märkligt...

What am I going to do!?

2 kommentarer:

  1. It was very sad for us as well. You need to make sure to send pictures of you all the time so that our little D can keep up with all that you do. Once again, Ylva, thank you for all that you did for us and until we see each other again, take care.
    T, H and D

    SvaraRadera
  2. Förstår att avskedet är mycket ledsamt, men tänk på alla upplevelser och möten under detta år. Vilket fint och ljust minne!
    Nu väntar snart ett mottagande och återförening. Vi har längtat efter dig!

    D

    SvaraRadera