måndag 20 februari 2012

På äventyr med Sandra!

Dagen spenderades på mitt favoritberg i Kanada, med min favorit från Sverige!
 Tänk så härligt det är att komma upp till snön och vintern en stund! Vi hade skoj på isen lääänge!
 Sandra testade snöskor för första gången, och vi antog utmaningen att bestiga toppen av Grouse Mountain 
Nöjda och rätt så trötta tjejer nådde till slut toppen!
 Härligt!
 Lite varm choklad på det och livet är på topp!
Dagen avlutades med sushimiddag i West End Downtown med mina finaste vänner - Sandra och Stine

3 kommentarer:

  1. Hej Ylva
    Du måste skrivit fel att din favorit från Sverige är där,,,jag din enda farbror är ju kvar i Sverige/Kram

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut! M & jag åkte skidor både lördag och söndag. Vädret vid Blacklakes var "busigt", snödrev, mycket begränsad sikt och försvunna spår. Vi saknade en öppen våffelstuga...

    Ha det bra och hälsa Sandra!

    D

    SvaraRadera
  3. Farmor och farfar är ju också kvar i Sverige! HA,ha.
    Massor av hälsningar till både Ylva och Sandra!
    fof

    SvaraRadera