torsdag 2 februari 2012

Torsdag

Två snuviga och halvtrötta filurer traskade över till Amanda och Wilde för playdate imorse. Kände mig lite opepp på grund av förkylningen, men pojkarna stojade glatt omkring i köket :) Mitt humör blev bra mycket bättre på vägen hem när fick jag syn på det här:
Ett blommande träd! Det fick hoppet att återvända, våren är säkerligen på väg hitåt! När jag skulle visa D blommorna såg jag att han satt i vagnen och sov. Efter en powernap i barnvagnen var han på strålande humör när vi kom hem!
 Full koncentration på leksakerna
 Så söt han är, lille D!

1 kommentar:

  1. Våren är inte ännu på väg hos oss, inte ens vid horisonten skulle jag tro. Just nu har vi -25 och sol. Det knarrade muntert under skorna på väg till jobbet och trivsamma moln av utandningsrök samlades längs gångvägen. En härlig vinterdag. Men allt är relativt. Kallast i Sverige i dag var Kvikkjokk med -42. Så -25 är inte särskilt bistert...

    D

    SvaraRadera