söndag 28 augusti 2011

Framme!

Nu är jag äntligen framme i Vancouver, som jag längtat! Igår kväll när jag landade väntade Tashia på mig på flygplatsen. Vi åkte hem (vilken stor stad det är är!) där vi träffade Harold och lille Daniel (som vaknade just efter att jag kommit). Tashia och Harold verkar väldigt trevliga båda två, här kommer jag nog trivas! Efter att vi pratat en liten stund kröp jag ner i min nya säng. Jag vred och vände mig länge, inte lätt att sova när kroppen tycker att det är mitt på dagen,men några timmar sov jag i alla fall. Nu tänkte jag bara blogga klart och sen göra mig iordning, får se om det är nån mer vaken :)
 Nyvaken i mitt rum. Visar mer bilder sen.
Utsikten från mitt fönster! Buskar, träd och ett hus. Det är en präst som bor i det huset, han hade visst också småbarn, så om jag behöver extrapengar kan jag vara barnvakt där :) Nej, nu ska det bli roligt att gå upp och se vad som händer idag, lite sightseeing kanske? :)

2 kommentarer:

  1. låter härligt, ha en bra dag!
    Kram syster yster mia

    SvaraRadera
  2. Hej Ylva i Canada!!! Vilken tur att sängen inte var gjord av sten och att familjen inte visade sig vara hemska troll! :) Jag ska snart gå och lägga mig, men din dag har bara börjat. Din första dag i Vancouver! Många kramar från landet långt långt borta! :)

    SvaraRadera