fredag 19 augusti 2011

Nytt ställe = nya vanor?

I Vancouver kommer ju allt vara nytt, så då passar det ju bra att skaffa sig nya hälsosammare vanor. Jag hade tänkt att jag skulle börja springa där, och få så bra kondition att jag kan springa tävlingar när jag kommer hem igen! Hur det kommer gå med den saken vet jag inte, men jag tänkte i alla fall försöka. För att inte bli helt utmattad på första löprundan i Vancouver har jag börjat träna så smått redan här. Tre rundor har jag hunnit med hittills, inte mycket men det är i alla fall en början!

 Det är så fint att springa här, med träningsområdet i skogen. Finns det en bättre början på en dag, än en jogg-tur i solskenet i skogen? Nu när jag tänker efter så finns det nog det, frukost på verandan till exempel. Men joggningen kommer ganska högt upp på listan i alla fall! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar