torsdag 8 mars 2012

Bättre att gå på hal is och ha det glatt, än att gå i lera och sörja!

Jag måste erkänna en sak, ibland brukar jag googla mitt namn. Mest för att se vad som kommer upp, man vill ju gärna att de första träffarna ska vara bra saker :) I alla fall, jag googlade nyss mig själv och hittade då en bild från lokaltidningen i Östersund från förra vintern. Tidningen kom och förevigade min premiär-skridskotur förra året, en som också blev vinterns enda... Den här vintern däremot har jag åkt skridskor fler gånger än jag kan räkna till! Och vilken skillnad jag märker. Då kunde jag bara åka runt banan, men nu kan jag både åka fram- och baklänges, snurra runt och stanna. Det är så roligt att faktiskt märka att jag blir bättre. Ibland behöver man en ego-boost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar