tisdag 20 mars 2012

Tisdag

Idag har det varit en härlig skidåkardag! Vi åkte till Whistler Olympic Park för crosscountry skiing. Trots snöstorm så njöt vi av några timmars fin skidåkning :)
 Ja, jag har skigoogles på mig, men det var ju typ snöstorm ute! Jag testade att dra Daniel i skidvagen, lite svårt var det, man fick liksom gå med skidorna istället för att glida fram.
Sötaste D och jag. Den uppmärksamme ser kanske att Daniel har ett sår i pannan. Han ramlade i söndags och fick ett djupt hack i pannan, på kliniken limmade de ihop såret, men ni kan tro att många tittar undrande på honom och frågar vad som hänt. Stackars lille pojke.
 
Efter all skidåkning var det skönt att slappa i poolen ett tag. Så härligt med hottub utomhus!
 
Kvällen avslutades med godaste cheesecaken på länge. Mums! 

Imorgon lämnar vi Whistler för denna gång, lite tråkigt för det är verkligen fint här. Men jag ska inte deppa ner mig för den sakens skull, för redan imorgonkväll börjar nya äventyr!

1 kommentar:

  1. OH MY!! VILKEN fin bild!!! Har du tagit den från hemsidan? Den cheesecaken vill jag ha! Mmmmmm! Vad är det för smak? Poolen ser väldigt härlig ut! :)Vad konstigt att se dig i nya frisyren! Jag var stensäker på att det var Tash som drog skidkälken!! :D

    SvaraRadera