söndag 29 november 2009

Chips...


Har ater barnen chips till lunch, det ar lite konstigt tycker jag. I borjan nar jag var har brukade jag gora en sallad att ata till min lunchmacka medan barnen fick chips, men nu ater jag chips till lunch ocksa :) Nyttiga va? Fast jag brukar ata sallad ocksa :)
Det finns STORA chipspasar har, kolla bara pa bilden har ovanfor! Jamfor pasen jag haller i med den minililla som Sandra haller. Den stora kostar drygt en pund och den lilla ungefar ett halvt pund, sa inte ar det konstigt att man valjer en stor pase och ater mycket chips?
Salt och vinager ar den mest engelska smaken pa chips jag vet, har ni provat det? Det ar surt och salt. Jag gillar det inte sa mycket... Annars finns det nastan hur manga olika smaker pa chips som helst; revbensspjall, rakcoktail, rodlok och cheddar, korv, kyckling...
Nu tror jag att jag ska ta en liten pase chips fran var jattestora chipslada och ga ut en svang!

1 kommentar: