söndag 22 november 2009

Regnig utflykt


I lordags jobbade jag pa formiddagen, medan Steve moblerade om i smabarnens rum och stadade lite. Men pa eftermiddagen var jag ledig, och vad passar val battre da en en utflykt! Jag, Sandra och Veronica akte till Ross-On-Wye, en liten stad i narheten for julklappsshopping! Det sporegnade hela dagen, sa vi sprang mellan affarerna! Jag har hort att Ross-On-Wye ar en san fin stad som ligger precis vid floden med ett spannande slott, men det var inte direkt vader for att ga omkring och kolla pa naturen, utan vi sag mest insidan i olika affarer :) Jag hittade nagra fina julklappar, bland annat en fin grej till syster Elin :) Efter shoppingen kom vi blota men nojda tillbaka till bilen igen. Vi kande oss lite hungriga och bestamde oss for att ata middag pa en restaurang. Efter en stunds funderande kom vi pa att vi skulle aka till en annan stad, Monmouth, i Wales. Vi at god stek med farskpotatis och pepparsas pa en mysig pub, sen akte vi tillbaka hem och kollade pa film pa kvallen!

1 kommentar:

  1. Nämen så trevligt med julklapp till mig :-)

    Det är nått knasigt med min blogg, står där att du inte uppdaterat på länge...men nu när jag gick in ser jag ju att du skrivit massa inlägg :-)

    Tack så jättemycket för brevet jag fick av dig för några veckor sen! Har ju tänkt skriva ett riktigt handskrivet brev tillbaka, det är ju mycket roligare att få.. Men det har liksom inte blivit av.. man har blivit så van med mail att man knappt vet hur man skriver för hand :-) Men jag ska allt försöka.. du får ha tålamod :-)

    Vad har du för mailadress, har ju haft den men nu har den försvunnit från mailen..knasigt! Du kan väl maila adressen till elinjohansson79@hotmail.com

    Hoppas du har det jättebra! Kramar i massor/ Elin

    SvaraRadera