onsdag 18 november 2009

Update

Det va lange sedan jag skrev nu, men det blir sa nar man inte har nagon egen dator.

I lordags akte jag, Sandra och Izabela till Bristol for att lamna Izabela pa flygplatsen. Flyget gick klockan halv sju pa morgonen, sa vi fick ga upp JATTETIDIGT for att vara dar i tid, 01.00! Efter att vi lamnat henne sa akte jag och Sandra in till sjalva stan for att shoppa!! Fast inga affarer var oppna nar vi kom fram strax innan sju... Sa vi gick omkring och kollade pa skyltfonster i nagra timmar, men sen blev det rolig shopping i Bristol!

Pa sondagen akte jag, Rachel, barnen och Sandra till IKEA! Det var jatteroligt! Vi at svenska kottbullar, kopte lite saker till rummet och sa svenskt godis! Fast all saltlakris var slut :( Tur att Maria alldeles nyss skickat mig nagra tablettaskar och tuggummi med saltlaktissmak, tack snalla syster! Det var i alla fall en rolig IKEAutflykt!

2 kommentarer:

  1. så det blev inte bara mos av papparkaksballerinan då?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, jag fick smaka en och den var jättegod!!! Choklad och pepparkaka blir pepparkakshus med nonstop på, för mig! Så jag tyckte det var mumsigt! :) Kram!

    SvaraRadera