måndag 30 november 2009

Doktor

Idag gick jag till doktorn. Det var inte sa farligt som det later, utan jag skulle bara lamna in ett formular som jag fyllt in for att registrera mig dar. Pa vagen dit tog jag den vag som Rachel foreslagit att jag skulle ga, men det kandes som om det var en lang omvag, sa pa vagen tillbaka tog jag en genvag! Jag hade stegraknaren pa mig nar jag gick, sa nar jag kom hem kollade jag hur mycket snabbare min genvag varit. 3815 steg pa vagen till doktorn och bara... 3675 pa vagen hem! Sa genvagen var nog inte sa mycket snabbare anda :)

Pa vagen hem gick jag over vagen pa ett overgangsstalle. Undrar varfor gangvagen ser ut sahar vid overgangsstallet? Om det var en cykelvag skulle det ju kunna vara for att man ska vara tvungen att sakta ner innan man korsar vagen, men pa en gangvag? For inte brukar man val ga sa snabbt att det behovs ett farthinder? Lite konstigt tycker jag i alla fall att det ar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar