onsdag 4 november 2009

Ledig dag


Nar vackanklockan ringde igarmorse stangde jag av den, vande mig om i sangen och sov anda till klockan nio. Det var min lediga dag, skont! Sen hjalpte jag Rachel att stada lite grann innan jag cyklade hem till Sandra for att halsa pa. Vi gjorde lunch; piroger med sallad och mosade artor (som ar valdigt engelskt). Pa eftermiddagen cyklade jag tillbaka hem igen, precis nar jag stangde dorren efter mig borjade det sporegna, sa dar hade jag tur! Det kom nagra grannar med barn och halsade pa sa jag lekte och sag efter barnen medan Rachel fixade med maten. Pa kvallen gick jag och Sandra till Izabela och kollade pa film. Vi sag Twilight, den var jattebra! Mycket battre an jag forestallt mig!

Det var min lediga dag det, vad gjorde ni igar?

2 kommentarer:

  1. hmm igår?? blev färdig på skolan, var på Eag å fick reda på att jag ska börja där på måndag var hos alex en sväng å satt å titta på film med linnea

    SvaraRadera
  2. Har du läst böckerna? Filmen är super bra... men böckerna är bäst! =)

    SvaraRadera