söndag 14 februari 2010

Happy Valentine's Day!

Vaknade runt fem av Charlie imorse, så jag bar ner henne till min säng. Där somnade hon och sov gott, men inte gjorde hon det lätt för mig att sova... Hon kröp så nära mig hon kunde, slog handen mot sänggaveln, sparkades och drog i mitt hår. Så började min alla hjärtansdag! Målade med barnen och gick till lekparken på förmiddagen, innan Steve (motvilligt) tog över med barnen.

Jag, Sandra och Veronica gick då upp på en kulle, Dinedor Hill, som ligger precis utanför staden.

Utsikten var helt underbar, men det syns som vanligt inte på kort :( Man såg hela staden och flera berg därifrån i alla fall!


Sandra hade med alla hjärtansdags mackor till vår picknick på toppen av kullen. Ser ni att hon skärt skinkan, osten och gurkorna till hjärtan? Så sött av henne tyckte jag!

Sandra var hundvakt i helgen, så Lady fick också följa med när vi besteg kullen! Sandra gör ett hjärta med armarna, för att det skulle bli ett bra Valentines-kort!

Veronica med!

På väg nerför kullen, två fina flickor och ett stort hjärta! Tur att Sandra har en reflex på ryggsäcken så vi syns, va?

På kvällen åkte vi till The Network och gräddade pannkakor och spelade boxsningsspel på wii. Visste ni att man i England har citronsaft och socker på sina pannkakor? Det var jättegott tyckte jag, även om den svenska pannkakstårtan vi gjorde med hallonsylt och grädde, blev allra godast!

Jag hoppas att ni alla har haft en bra alla hjärtansdag! Ni ska veta att jag tänker på er!

2 kommentarer:

  1. Ja, det var en rolig alla hjärtans dag! Tack så mycket! :) Jag hade inte alls skärt smörgåspålägget ;) :P Jag tyckte också om citronsaft på pannkakorna, men jag hade nog kunnat äta upp HELA pannkakstårtan själv! Så god var den! :D MUMS!

    SvaraRadera
  2. vad tror du, ska vi boka hotell snart eller? vet du om du kan komma redan på fredag???

    Kram på alla hjärtans dag i efterskott!
    storasyster yster

    SvaraRadera