lördag 13 februari 2010

Jobbarlördag

Jag hade fyra timmar ledigt idag mellan fyra och åtta på kvällen, så då passade jag på att göra nåt roligt! Jag och de andra tjejerna åkte hem till Sandra och lagade middag, paj med sallad och sås och chokladkaka till efterrätt, jättegott! Fast för mig blev det en tidig kväll, eftersom jag jobbar natt. Just nu sitter säkert tjejerna och pratar och tittar på film eller nåt, men jag har redan pyjamas på mig och ska snart sova :)

Jag har nyss tagit en jätteskön dusch och sen blåst håret lite halvhjärtat. Att föna håret, det tycker jag är tråkigt, det tar lång tid och känns så meningslöst, håret torkar ju av sig själv ändå lixom... Men om man somnar med blött hår har man ju inte så fin frisyr på morgonen, så eftersom jag inte orkade blåsa håret helt torrt nu tänkte jag fläta det istället. Då blir det ju fint lockigt imorgon istället!

Jag har barnen hela natten och förmiddagen imorgon, och måste därför kliva upp när barnen vaknar... Känns mindre kul eftersom Charlie på senaste tiden börjat vakna runt 3-4 på morgonen :( Ja, ja det går nog bra...

1 kommentar:

  1. Du är duktig Ylva! Du kan ju i alla fall känna att du har varit duktig och fått mycket gjort idag och imorgon! Förhoppningsvis får du lite mer ledigt till veckan istället kanske? Vi ska ju på mysig picknick på kullen imorgon också! Och på kvällen: pannkakor!!! :) Visst ska det vara grädde på svenska pannkakor?!

    SvaraRadera