torsdag 4 februari 2010

Jobberbjudande

Fick nyss ett mejl från min gamla favoritlärare på skolan. Han skrev att jag och Sandra får jobb som coacher för sommarlovsentreprenörerna i sommar! Jag blev så glad när jag läste det, kunde inte sluta le! Det är ju världens bästa sommarjobb! Roligt, utvecklande, spännande, utmanande, lärorikt... Att få hjälpa andra att driva företag, och få dem att växa som personer och entreprenörer, det är helt enkelt det bästa jobb jag kan tänka mig! Förra sommaren var vi också coacher, fast då tillsammans med fyra andra tjejer. I år ska vi få jobbet själva, med mycket mer betalt och så kan vi göra som vi vill istället. Jag är så glad just nu!

1 kommentar:

  1. MEN så kul! Grattis till dig! Jag har oxå fått jobb :-) Ett ettårsvick på nordreportern. Och sen fick stefan jobb i veckan oxå. Det är ingen hejd på jobberbjudandena i veckan verkar det som! Grattis igen! Kram Elin

    SvaraRadera