fredag 23 april 2010

Ännu en solig dag!

Än håller sommarvärmen i sig! Så runt lunch träffades vi några au pairer för en picknick i solen! Vi har picknick väldigt ofta nu för tiden, men det känns ju som man måste passa på att vara ute så mycket som möjligt nu när vädret är så fint. Och så är det gott med picknick :)


Jag och Anette hade våra barn med oss idag, så vi var rätt så många som skulle rymmas på picknick-filten.

Jag och Harry mumsar melon

Sandra och Anettes minsta tjej Connie. Connie är den allra sötaste lilla ungen jag vet, man vill bara lyfta upp henne, stoppa henne i väskan och ta med henne hem när man träffar henne :)

Visst är Charlie och Millie söta tillsammans!

4 kommentarer:

  1. snygg klänning sadndra har, är den från primark?
    syster mia

    SvaraRadera
  2. Nej :) Den är från en affär som hette Bay som gick i konkurs några dagar efter att jag först kom till England. Det jättemycket rea på affären, så jag och Sandra köpte varsin klänning för 75 p tillsammans! Billigt va!? Typ 4 kr styck :) Jag har en likadan klänning som Sandra, fast en gul! Den klänningen var det enda fana som fanns kvar på affären, inte så konstigt kanske när det var sån superrea...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Precis vad jag ville att ALLA skulle veta!

    SvaraRadera