onsdag 14 april 2010

BBQ by the river

Egentligen skulle jag jobba ikväll, för Rachel skulle träffa sin kompis Alana. Men istället kom Alana hit, så då kunde jag ju gå ut på kvällen! Jag, Sandra, Anette och Kristine träffades och handlade lite kvällsgott och en engångsgrill, sen gick vi till floden och grillade!


Det var jättemysigt! Vi grillade marshmallows och fruktspett med mango och ananas. Bästa kvällsfikat på väldigt länge! På nåt sätt smakar ju allt så mycket bättre när man äter ute!

Efter en timme eller så började vi bli lite kalla, så vi började plocka ihop. Vi kom på att vi borde släcka grillen, så Sandra hällde vatten på den. Rökigt värre!

En väldigt rolig kväll! Jag kommer sakna min fritid här när jag åker hem till Sverige, här hittar vi på roliga saker nästan alla kvällar då vi är lediga och åker på spännande utflykter alla helger... Det är roligt att vara au pair!

1 kommentar:

  1. Skyll på mig va?! :P Jag varnade er ju faktiskt för att det skulle ryka :) Hihi! Det där får vi göra om snart-helmysig kväll! Kanske tar vi med kycklingklubbor och banan med choklad i nästa gång! Kram

    SvaraRadera