måndag 26 april 2010

En sista spännande resa!

Drygt två veckor har jag kvar här i England nu, så en sista resa hinner vi med! Vi ska åka till ett ställe som jag velat åka till ända sedan jag kom hit i höstas, eller ända sedan jag var liten egentligen. Igårkväll bokade jag och Sandra flyg och hostel, nu känns det spännande!

Jag ska inte berätta vart vi åker, utan ni ska få lista ut det själva

5 poäng: Friterade mars chokladbarer
4 poäng: Sjömonster
3 poäng: Säckpipa
2 poäng: Whiskey
1 poäng: Kilt

Har ni listat ut vart vi ska? På hur många poäng klarade ni det? På fredag åker vi i alla fall, det ska bli så kul!!

2 kommentarer:

  1. 4 p, sjömondter.....ska bli kul att se dig snart! Kram syster mia. Kommer mor & co ner i helgen eller?

    SvaraRadera
  2. nix, det blir nästa helg.

    Bra klurat med 4 poäng!

    SvaraRadera