måndag 12 april 2010

Massor av ballonger!


Igårkväll när jag kom hem från London och öppnade min sovrumsdörr fick jag en rejäl överraskning! Hela mitt rum var dekorerat med massor av ballonger och hemmagjorda pappersblommor och så låg det en godispåse och ett Happy Name Day-kort på sängen! Igår var det nämligen min namnsdag, något som jag helt glömt bort.

Det var mina fina tjejer här som hade ordnat i mitt rum medan jag var borta! Det satt ballonger i fönstren, på teven, på garderoben, på nattduksbordet och så var sängen full av ballonger, plus att det var massa ballonger under täcket :) Det var nog den bästa namnsdagspresenten någonsin, jag blev så glad och log så jag fick ont i kinderna!

Så imorse när Harry och Charlie kom in i mitt rum blev de helt chockade. De kollade sig omkring, började le och viskade sedan balloons med upphetsad röst. Helt lyriska sprang de sedan genom ballonghavet och hoppade omkring bland ballongerna i min säng. En rolig överraskning för dem med!

Tack tjejer, ni är så snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar