torsdag 15 april 2010

Vårpromenad

Tog med barnen på en långpromenad i det fina vädret idag. Vi gick åt ett håll som jag aldrig gått åt förut, och oj vad mycket nytt och spännande det fanns att se! Barnen var nöjda i vagnen, så jag gick omkring och tittade på fina hus och bara njöt av vädret!

Hittade en liten stig vid floden som vi följde en stund

Det är fullt av påskliljor överallt nu!

Harry hittade en blomma

Blommande körsbärsträd luktar jättegott!

Vi hittade en ny lekpark också, som jag tyckte var jättebra! Kan bero på att jag är så less på de vi brukar gå till... Det fanns gungor, långa rutchkanor, klätterställningar, gungbrädor, en skatepark och massa annat i den nya parken i alla fall. Dit går jag nog igen!

1 kommentar:

  1. Fotot på Harry och blomman är verkligen hur fint som helst! Du är ju typ världens bästa barnfotograf! Det är jättefint! Jag måste köpa en ny kamera... Ni verkar ha haft en mysig och solig dag! :)

    SvaraRadera