torsdag 22 april 2010

Mitt rum!

Såhär ser det ut i mitt rum nCentrerau!
Den här bilden är tagen från hallen utanför mitt rum, så ni förstår ungefär hur litet rummet är. Det rymms precis en säng! Jag har min resväska och tvättkorg vid fotändan av sängen, det är enda stället där det finns plats för dem. Men problemet är att jag inte kan gå runt sängen då, så om jag vill till andra sidan för att öppna fönstret eller hämta nåt från mitt nattduksbord, måste jag krypa över sängen... Nån som har ett förslag på hur jag kan lösa det problemet?
Vi har inte hunnit sätta upp några tavlor eller så på väggarna än, så de är lite tomma. Men förhoppningsvis så kommer det snart.


På andra sidan av min säng står garderoben och byrån. Och så är det massa grejer i påsar på golvet :) Snart så ska jag få krokar på dörren så då kan jag i alla fall hänga upp mina jackor och väskor, så jag får lite plats att gå på :)

Det var mitt nya rum det, vad tycks? Om ni vill se hur mitt gamla rum såg ut, kan ni klicka här.

2 kommentarer:

  1. styr sängen ända mot fönstret, så får du mer plats bredvid!

    Kram Syster maria

    SvaraRadera
  2. hej!

    jag vill tacka så mycket för informationen som jag fick. den kom verkligen till användning :)

    jag ska absolut fara som au pair till England, har velat det ett bra tag. :D men jag har fortfarande ett år kvar på gymnasiet, så det blir att söka då.

    / Jennifer från umeå

    SvaraRadera