måndag 12 oktober 2009

Mitt rum

Det har ar mitt rum! Det ar nog det storsta rummet i huset. Jag har lite ostadat pa bilden, men ni far i alla fall se hur det ser ut! Jag maste kopa lite lador och sant att stoppa undan grejer i.

En byra med klader i och en soffa. Pa dorren hanger en handduk, kofta och badklader fran igar.

En liten del av min sang, en garderob och min tv. Ska forsoka lista ut vilka kanaler mina favoritprogram gar pa. Har sett reklam om Gossip Girl och Desperate Housewifes, sa de ska jag nog kolla pa.

Min sang och ett overfullt nattduksbord...
Sa, vad tycker ni om mitt rum? Jag gillar det! Fast jag saknar mitt rum hemma...


3 kommentarer:

  1. Snyggt och STORT rum! Du verkar ha et bara bra ser jag. Kul med lite bilder :-)

    STOR kram....och ja, jag skulle gärna komma och hälsa på snart, men det får nog bli i vår...måste ju spara ihop lite kosing, så att man kan shoppa lite ;-)

    SvaraRadera
  2. om du har internet på rummet. vilket du verkar ha kan du gå in på http://ch131.com och titta på alla de nya avsnitten från massa serier och massa filmer online =)

    SvaraRadera
  3. Storasyster: Vi ses till julen i alla fall, jag ar ledig 18/12-3/1

    Kramar!

    Paula: Tack for tipset! Jag visste inte att du laste min blogg?

    SvaraRadera