söndag 18 oktober 2009

Helg!

Det har varit en harlig helg! Den har veckan var jag ledig pa fredagen ocksa, sa det blev en langhelg!
Pa fredag akte jag och Sandra till en by i narheten, Ludlow, vi hade picknick vid floden och kollade i mysiga sma affarer. Pa fredagskvallen skulle jag vara barnvakt, sa Sandra kom hit, vi gjorde middag och at jattegod efterratt! En slags varm chokladkaka med chokladsas i mitten, med vispad gradde och satsumas, mmm... Pa kvallen kollade vi pa film med Aiden.

Pa lordagen akte jag och Sandra pa utflykt till en stor skog. Vi korde i kanske en och halv timme for att komma dit. Sandra har en gps i sin bil, men vi tog fel vag sex ganger anda, typiskt oss! :) Det var en fin vag att kora, vi akte forbi flera stader och manga kullar, fina trad och stenhus.

Val framme i Aboritum, parkerade vi pa sidan om en liten vag. Sen gick vi mot skogen, det var en enorm parkering dar! Sakert med flera tusen bilar!! Det var massa vagar och stigar att ga pa i skogen, med flera olika teman. Traden hade skyltar med namnen pa, sa man larde sig vad de hette. De fanns mest Common Oak overallt!

Vi korde hem sent pa kvallen, stannade pa en mack och kopte sa manga olika sorters smapasar med chips och snacks som vi kunde bara! Nar vi kom hem till Hereford, kollade vi pa ett avsnitt av Desperate Housewifes och sedan sov jag over hos Sandra.

Spannande och rolig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar