onsdag 28 oktober 2009

Queenswood



Nu ar det hostlov, half term, har i England. Sa den har veckan blir det mycket jobb; langa dagar med alla barnen hemma. Men det ar bara roligt tycker jag, man kan ju hitta pa sa mycket roligt nar man har hela dagen pa sig! En vanlig dag hinner vi knappt ga till lekplatsen innan det ar dags att hamta pa skolan, ata middag eller bada barnen. Men nu nar det ar lov har vi tid! Igar var jag, Harry och Charlie i Queenswood. Det var en stor planterad skog nagra mil harifran, som invigdes samma dag (eller var det ar?) som drottning Elizabeth krontes. Barnen sprang omkring bland traden och lekte, vi samlade fina lov, hade picknick och utforskade sma stigar, det var roligt! Och jobbigt att styra vagen i leriga backar, over grastuvor och knotiga rotter, men bra traning! :) Vi hittade nara appeltrad ocksa, varldens godaste applen vaxte dar!

2 kommentarer:

  1. vilka härlga färger det blev i stubb-bilden!

    SvaraRadera
  2. Finfina bilder Ylva! Gick det bra att hitta till Queens Wood? Du är så duktig som redan kan köra överallt! Jag har ingen som helst koll! Blir välands bortskämd när man har gps :) De där äpplena får du ta och visa mig nån dag tycker jag!!! Vi ses imorgon! :)

    SvaraRadera