måndag 12 oktober 2009

Forsta veckan!

Jag har varit har i England i en vecka nu! Kanns som om det vare en manad, har hunnit gora sa mycket! Idag ar forsta "riktiga" dagen for mig. Imorse gjorde jag frukost at barnen, korde Aiden till skolan och gick med barnen till dagis. Nu har jag stadat upp lite efter frukosten och ar ledig tills barnen ska hamtas fran dagis, 12.30. Jag kom precis pa att jag kunde overfora bilderna fran min mobil till datorn, sa har kommer nagra bilder fran min forsta vecka!

Den har bilden kor jag. P-skylten betyder passed, sa att de omkring mig vet att jag just tagit korkort.
Har bor jag! De tva mittersta fonsten ar mina. Kok och tv-rum pa nedervaningen, mitt och Aidens rum pa overvaningen och smabarnens och foraldrarnas rum pa oversta vaningen. Och sa en toa pa varje vaning. Det ar ganska sma rum overallt, och en liten tradgard pa baksidan.

Jag pa mitt hotellrum i London! Nervos och forvantansfull!

I London. Vi gick till Chinatown och at middag pa en restaurang. Mumsigt!

Andra dagen i London. Det regnade, blev inte sarskilt forvanad... Det har ar taget utanfor Tower of London, en jattegammal borg med museum inuti. Vi sag rustningar, pengar, vapen och kronjuveler. Dar kungakronorna lag fick man aka rullband forbi! Kanske for att det inte skulle bli stopp om manga ville se dem :)

Har kommer jag ut fran flygplatsen! Efter en sex timmar lang resa var det bade skont och nervost att vara framme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar