fredag 9 oktober 2009

Lekpark

Rachel jobbade sent igar kvall, sa darfor tog jag med barnen ut nu pa formiddagen sa hon skulle fa sova nagra timmar. Vi gick till en park en bit bort. Jag hade en karta med som jag kollade pa hela tiden, annars skulle jag aldrig hitta. Staden ar sa platt sa man ser ingen kulle eller nat sant sa det ar jattesvart att veta var man ar eller vilket hall man sak at. Har gatt vilse manga ganger :) Men nu har jag ju en karta! Det var roligt i lekparken, barnen gillade det! Pa vagen hem somnade Harry i vagnen, jag ville att Charlie skulle somna ocksa sa jag tog en jattelang omvag. Men inte somnade hon inte! Men jag fick se en hel del av staden i alla fall :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig helg! Väntar fortfarande med spänning på lite bilder!
    Kram Stora syster yster

    SvaraRadera
  2. jag tycker att det är lite dåligt med uppdateringar och bilder....fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera