lördag 3 oktober 2009

Lördag

Idag har jag myst med familjen hela dagen. Började med en sväng på stan med mamma på förmiddagen. Mamma var så orolig att någon väskryckare i London skulle ta min väska med handtag som jag har nu, så idag letade vi efter en ny med axelrem istället :) Hittade en jättefin stor väska i grått skinn på Åhléns, som mamma köpte åt mig. Tack snälla mamma!

Pappa och Björn kom ner på stan vid lunchtid. Vi kollade på nya stortorget och gick sedan till mysiga Café Torgbrinken, där jag åt en jättegod toast med krämig ädelost och skinka, och drack rött brunkullan te till, mums!

Sedan gick vi allihopa till äventyrshuset Multi Challange för att prova Boda Borg. Jag har varit där tre gånger förut, men det var första gången för mamma och pappa. På Boda Borg finns det banor där man ska lösa olika problem för att komma vidare, vi klurade och funderade, klättrade över murar, kröp i tunnlar och försökte undvika röntgenstrålar... Vi hade jätteroligt! Jag fick en bula på armen och mina händer bränns och svider, men det var det värt! Vi klarade elva banor av sexton, så det gick helt okej!

3 kommentarer:

  1. förstår unte hur du kunde få ont i händerna ja fick ju inte d å ändå gjorde ja mer saker än dig

    SvaraRadera
  2. tänk, i morgon bör det av. KUL!

    SvaraRadera
  3. Låter som en rolig svensk helg! :) Vi ses snart!

    SvaraRadera