onsdag 30 september 2009

Todays mission

Varma kläder, pannband och fingervantar är på och breven har fått frimärken. Jag är redo för att utföra mitt uppdrag!


Uppdraget idag var att hinna med några brev till brevlådan innan den tömdes, dvs kl. 19.30. Jag kollade på klockan, den var kvart över sju. Jag skulle hinna om jag skyndade mig. Tog på varma springkläder och knöt mina snabbaste skor, och sen bar det iväg i den kalla septemberkvällen. Det var kolsvart ute och så kallt att den lilla glipan mellan jackan och vanten var irriterande kylig :) När jag kom till brevlådan la jag nöjt ner breven, jag hade klarat vägen dit på under en kvart och borde därför ha hunnit! Så såg jag att de hade ändrat tömningstiden, till 18.00...

Nåja, jag fick ju i alla fall lite träning och breven kom ju i brevlådan. MISSION COMPLETED!

2 kommentarer:

  1. Haha! Vad roligt! :D Bra sprunget! Vi får göra sådana missions här också! Det blir några brev varje vecka/dag ibland! :)

    SvaraRadera
  2. ingen ide om hvad du skriver. eller jeg havde en men den sidste sætning gjorde mig total forvirret. -men du ligner så meget sandra med det der halløj rundt om hovdet(:

    SvaraRadera