fredag 25 september 2009

Nagellack


Jag gillar nagellack, har nästan alltid målade naglar. På händerna är det just nu pastellrosa fransk manikyr. Köpte Depends fransk manikyr-set, tre dagar sedan jag målade på det och fortfarande sitter det perfekt! På tånaglarna är jag inte riktigt lika diskret idag, glittrigt blått! Fick några gratis nagellack på invigningen av Cubus här i Östersund igår, och var bara tvungen att prova det här! Har inte riktigt vant mig än, men måste erkänna att det ser lite tufft ut :)

1 kommentar:

  1. Hihi! :) Jag önskar att jag kunde säga det samma! Jag GILLAR att ha nymålade naglar, men det hinns inte alltid med nu för tiden! :) (det finns ju annat som är ännu roligare ibland!) Jag längtar tills du och jag kan ta våra nagellack och springa ut på ett fält och bara ligga där och måla naglarna och prata med en picknickkorg i närheten!

    SvaraRadera