onsdag 23 september 2009

Gott & blandat


Brevet från Sandra innehöll lite allt möjligt. Ett långt brev, några små lappar, ett kort och en körkortspresent! Fick ett presentkort på bästa klädaffären i Hereford, New Look, en ansiktsmask och fotinpackning! Tack snälla Sandra! Så nu sitter jag här med en smultronmask i ansiktet och klängtar efter att shoppa i England tillsammans med Sandra. Det är så roligt att få brev, skicka många till mig när jag kommer till England :) Jag lovar att skicka brev till er med engelska presenter i!

6 kommentarer:

  1. Vad duktig du har varit på att blogga!!! Jag har inte skrivit nåt alls och du har redan hunnit med tre inlägg! Imorgon ska jag skriva om min shoppingtur på stan idag! :) Men nu måste jag sova!

    SvaraRadera
  2. Jag längtar efter det där brevet med engelska presenter i! ;)

    SvaraRadera
  3. Japp, jag gillade presenterna! Tack så mycket! Längar efter att få shoppa tillsammans med dig! Du får nog inte så många brev av mig när jag är i England, men du kan få ett brev med svenska presenter i nu istället?

    Kram!

    SvaraRadera