måndag 28 september 2009

Joggingtur med snö och bastu

Jag pustar ut efter en härlig tur


Jag och pappa bestämde oss för en kvällstur idag. Jag joggade och han cyklade bredvid, det var kallt, ca 2 grader, stormigt och mörkt. Men vi var rätt utrustade, han med cykellampa och jag med reflexer, och så hade jag ullunderställ under springkläderna, vantar och pannband :) Det märks att hösten är här! Vi styrde kosan mot Utsikten vid Arctura, där vi bastade och hade det skönt ett tag. Sen joggade och cyklade vi tillbaka igen, nu var det kolsvart ute och det yrde lite snö i luften. En härlig avslutning på dagen! Vad har ni gjort ikväll?

2 kommentarer:

  1. Åhh vad mysigt! Det låter som att du blivit en riktig joggare på senaste tiden! Det gillar jag! :D Ikväll har jag ätit mumsig middag: stek, paté(pastej), gräddig löksås, svamp, lökringar, tomater, sallad, klyftpotatis med mera! Ohho vad smarrigt! :)

    SvaraRadera
  2. Vänta lite! SNÖ???!!! What? X)

    SvaraRadera