söndag 20 september 2009

Barnvakt!


I helgen är jag barnvakt hos söta systerdottern Eila. Vi har hunnit med mycket idag, lekt, ritat, fikat, ätit och gått en sväng till några olika lekparker. Nu har jag precis följt Eila till ett barnkalas, så nu sitter jag och surfar en stund innan det är dags att hämta henne. Vad roligt det var att ha kalas när man var liten! Och så spännande när det plingade på dörren och man fick springa nerför trappan och öppna! :) Vilket är det bästa kalaset ni har varit på?

1 kommentar:

  1. Låter som du har det jätteroligt med Eila! Får mig att sakna små barn!!! (Edvin :)) Det första kalaset jag kommer att tänka på när du frågar är ditt Detektivkalas! :) Det var roligt!!! Ska du ha din fest i England this time? Eller har jag missat den? Kraam :) See you soon!

    SvaraRadera