måndag 14 september 2009

JIPPI!

Jag och ett välförtjänt papper utanför Vägverket :)

Idag var det alltså dags för teoritestet. Jag drömde om bilar i natt, satt hela förmiddagen på körskolan framför datorn och pluggade, och lunchsalladen på Törners åt jag samtidigt som jag läste i min teoribok. Jag hade förberett mig så mycket jag kunde.

När jag gick kom till Vägverket var det först dags för fotografering och underskrifter. Sen visade hon i receptionen upp våra körkort på en datorn, mitt såg bra ut :) Vi var många som skulle skriva upp idag (faktiskt en för mycket, så han fick sitta utanför och vänta tills någon annan var färdig), och det var knäpptyst och nervöst i väntrummet. Vi väntade nästan 45 minuter innan det äntligen var dags. Själva testet gick ganska snabbt, när jag svarat på alla sjuttio frågor kollade jag igenom dem igen. Sen tryckte jag på avsluta-knappen. När jag såg ordet GODKÄND kände jag hur nervositeten släppte. Jag hade klarat det!

JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI!!

3 kommentarer:

  1. Jag förstod väl att du skulle klara det :-)
    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis, grattis grattis...och lycka till på torsdag!

    SvaraRadera
  3. Grattis! =) Lycka till på uppkörnignen också! =)

    SvaraRadera