fredag 25 september 2009

Shopping med broder!

Jag i omklädningsrummet på Vero Moda

Långt rosa linne med lila strumbyxor, väldigt färgglatt!

Björn nöjd med sin present. Får se var systersonen tycker.


Idag har jag och Björn varit på stan och shoppat! Jag hittade ett fint linne på nyöppnade Vero Moda, som en viss au pair jag känner ska få :) Björn hittade en födelsedagspresent till minsta systersonen på HM. Han var nöjd över att ha hittat en present själv! Efter shoppingen åt vi tacobuffé, jag blev jättemätt! Gott var det, och samtidigt känns det ju lite nyttigt, med alla grönsaker och så... Fast det är det nog inte egentligen ;) Sen hyrde vi några filmer och köpte sura s-märken, så nu har vi myskväll!

3 kommentarer:

  1. Vad fin du är i håret! Och vad är det för skor du har?? :) Fina! Jag är säker på att tröjan Björn köpte kommer bli mycket omtyckt! Vilken liten kille säger nej till en stor häftig bil?! :D

    SvaraRadera
  2. Och OOOH! Spännande med linnet!!! :) :) :) Tack så mycket i förväg! :) I miss you, you know!

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag hade massa hårnålar i håret för att det inte skule ramla ner, så frisyren var fin att se på men stickig att ta på :) Jag tror också Emil kommer gilla tröjan, frågan är väl vad hans kräsna mamma säger :D Hoppas du gillar linnet, det är inte så speciellt, men enkelt och passar till det mesta. Ville så gärna shoppa när det var invigning och bra erbjudanden, men hade ju lovat att inte köpa nåt mer innan england. Så då fick det bli en present istället!

    Saknar dig med. Nio dagar kvar nu :)

    SvaraRadera