tisdag 13 oktober 2009

Bilder!

Idag fick jag en minneskortlasare av Steve, sa har kommer antligen mina bilder!
Sista timmarna hemma. Vaskan gick precis att stanga! Om jag satte mig pa den, vill saga...
Jag och pappa pa flygplatsen pa froson.


Sista maltiden i sverige pa lange. En kyckling-och baconmacka pa arlanda.


Utsikten fran flygplanet nar vi narmade oss London. Jag som hoppades pa att fa se manga hus och sevardheter, men istallet blev det moln!



Framme pa hotellet! Min packning hade blivit vaskformad :)


London Eye, med Big Ben i mitten. Det akte forbi en buss med reklam for Sunlight just nar jag tog bilden, men bara reklamtexten kom med! :)

Forsta gangen jag traffade Sandra pa en manad! Vi gick en promenad till en rondell, och satte oss i mitten!

Vi provade en ny choklad. It's not for girls stod det pa forpackningen, vi var ju bara tvugna att kopa den!

Har bor jag!

Charlie gillar att vara i mitt rum, speciellt nar hon hittar min telefon att leka med!
Charlie och Harry pa lekplatsen

Jag och Sandra ar ute och upptacker omgivningarna. Lite svart att hitta bara....


Jag provar att klattra uppfor en slant, men det var visst fel vag

Sandra pa en bro, nagonstans utanfor Hereford











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar