tisdag 6 oktober 2009

I Hereford!

Igar, korde pappa och farbror Anders mig till Are-Ostersund flygplats. Klockan 12.45 tog jag flyget mot Arlanda. Dar at jag en kyckling och baconmacka innan det var dags att kliva pa nasta plan, mot London Heathrow! Pa flyget fick jag min vaska snabbt, och sen var det bara att leta at Rachel och Steve. De var latta att hitta visade det sig, vinkade sa fort de sag mig! Kandes sa spannande! Vi gick mot bilparkeringen och borjade resan mot London. Steve korde som en galning, snabbt och bytte korfalt hela tiden!

Det tog kanske en timme att komma till hotellet dar vi skulle vara forsta natten. Jag fick en halvtimme att frascha upp mig pa, men jag hoppade i sangen och smsade istallet! ;) Sen gick vi mot China Town, sag big ben, roda bussar, telefonkurer, London Eye och massa andra kanda saker pa vagen! Vi at mat pa en mysig restaurang i China Town, och gick sen tillbaka till hotellet igen. London By Night, that's AMAZING!

Imorse vakande jag i en stor mjuk hotellsang :) Sen gick vi och at frukost, jag at mjolk med musli, fullkornsmacka med farskost och skinka och lite fark ananas och melon. Rachel och Steve at en riktikt klassisk engelsk frukost; aggrora, bacon, korv, skinka, vita bonor i tomatsas, stekta tomater och rostat brod. Sen var vi redo for nya aventyr! Vi sag Tower of London! Och akte tunnelbana, det var krangligt... Kommer aldrig lara mig hitta dar!

Sen akte vi hemat. At en macka pa vagen. Jag var trott och sov nog en bit, ca fyra timmar tog resan. Sa nu ar vi alltsa framme! Jag har ett stort fint rum pa andra vaningen! Har tagit massa kort, men hittade ingen minneskort-lasare pa den har datorn, sa det far bli en annan gang. God natt allihopa!

3 kommentarer:

  1. :) Och så äntligen kunde jag träffa dig igen! Det blev en mysig liten schampo-shoppingtur ikväll! Vi ses imorgon också! Sov gott i Hereford!

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på bilder :-)

    SvaraRadera