söndag 11 oktober 2009

Forsta helgen!

Det har ar min forsta helg i Hereford! Den har varit bra! Natten mot lordagen sov Sandra over har. Vi tog en promenad till dygnetrunt-oppna affaren ASDA, som var JATTESTOR! Dar kopte vi chips, godis och frukt. Sen gick vi tillbaka hem till mig, eller forsokte i alla fall... Vi gick vilse :) Nar vi kom hem till mig tittade vi pa tv, pratade och kollade pa kort. Det var mysigt! Vi somnade sakert inte forran halv tre och sag fram emot en lang sovmorgon... Men Charlie och Harry vaknade runt sex pa morgonen, sa det var den sovmorgonen det :) Lordagen blev en shoppingdag! Vi var pa stan och kopte massa saker, bland annat klanningar pa en affar som skulle lagga ner. Det var var 95% rea! Vi kopte tva klanningar for 75 pence! Det ar mindre an 5 kronor styck, ett riktigt kap! Pa kvallen gick vi och en polsk au pair, Izabella, pa en Abba-konsert. Det var skoj! Vi dansade och sjong med! Den som presenterade bandet sa att de kom anda fran Switzerland! :D

Idag har jag och familjen varit pa badhuset, det var ganska roligt. Fanns en rutchkana och en vagmaskin dar. Till middag at vi traditionell English sunday dinner; kyckling, potatismos, yorkshire pudding, kokta gronsaker, bread sause och brunsas. Till efterratt appelpaj och vaniljsas. Mums! Efter maten traffade jag Sandra, vi gick pa upptaksfard! Jag har fatt en ny karta med alla stigar pa landet med pa, som vi provade idag. Den var nagra ar gammal sa de hade visst byggt nya vagar sedan kartan gjordes, sa vi gick, saklart, vilse! Men det var roligt!

Det var min helg, den har varit spannande! Vad har ni gjort?

1 kommentar:

  1. Vad roligt att höra att du verkar ha det bra!! Hur känns det än så länge då? Trivs du med familjen och barnen?

    Ha det superbra! Kramar i massor från Elin

    SvaraRadera