onsdag 21 april 2010

Goder morgon!

Har nyss kommit ut ur duschen och funderar nu på vilka kläder jag ska välja idag, klänning och leggings kanske, eller ska jag ta shorts och en t-shirt? Ute skiner solen från en blå himmel, så somriga kläder ska det i alla fall bli. Undrar bara hur länge vädret kommer fortsätta såhär, jag bor ju faktiskt i England så man blir lite misstänksam mot den blåa himlen.. Kanske lurar det regninga gråa vädret bakom några kullar? Jag hoppas i alla fall och finvädret håller i sig länge!

Nu ska jag snart ut i solen, är ledig idag så man får ju passa på!

1 kommentar:

  1. Det gör jag också! Allt blir så mycket roligare när det är finväder! :) Idag hade vi nog inte haft så kul om det spöregnat hela tiden, till exempel! :) Ifjol var det fint i april-maj och sen regnade det juni-juli för att sen bli fint igen i augusti-september. Det får gärna vara så i år också om du frågar mig! Sen vill vi ha finvädret i Sverige istället! :)

    SvaraRadera