onsdag 19 augusti 2009

Den perfekta familjen?

Pappan i familjen Benbow mejlade mig idag, och Åååh vad bra de verkar! De gillar att vara utomhus och har en uppblåsbar kanot som jag gärna får låna, plus massa campinggrejer och flera tält. De brukar ofta åka på utflykter och göra andra spännande saker. Barnen verkar snälla och föräldrarna omtänksamma och roliga! Jag får ett eget stort rum med dubbelsäng, soffa, tv och trådlöst internet, och delar badrum med äldsta sonen. Men de sa att det knappt räknades som att dela, eftersom en nioårig pojke knappast spenderade mycket tid i badrummet :) På kvällarna brukade de ta det lungt, kanske göra upp en eld i trädgården att mysa runt eller laga något gott. De ville att jag skulle vara som en del i familjen och lovade att ta hand om mig. Just nu är familjen Benbow nummer ett på min favoritfamilj-lista!

2 kommentarer: