tisdag 18 augusti 2009

Det här året kommer bli roligare än jag trodde!

Jag har klurat och funderat, och kommit fram till att jag vill vara i en familj nära Sandra. Tänk vad mycket roligare det kommer vara att få dela sina upplevelser med sin bästa vän!

Då kan vi träffas med barnen ibland och gå på spännande utflykter i skogen tillsammans. På kvällen kan vi cykla hem till varandra och kolla på TV och prata om hur knasiga våra familjer är, ta promenader i regnet eller bara vara. Det kommer bli så roligt!

Har hittat en familj, Benbow heter de, som bara bor två kilometer från Sandra, de vore perfekta! Sandras värdmamma vill gärna att jag ska bo nära, så hon har verkligen engagerat sig i att hitta en bra familj till mig! Hon har letat på Internet och till och med ringt och pratat med familjen Benbow! Jag mejlade dem tidigare idag, och sitter och väntar på att de ska svara nu.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra idé, ni kommer att få det superkul! Åh, va jag är avundsjuk.

    PS. du är riktigt duktig på att uppdatera, och jag är flitig på att kolla ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det här låter som en väldigt bra idé! Men om du härmar mig med att åka till Hereford.. Så tänker jag härma dig med att göra en Au Pair-blogg! :) I hope you don't mind! :)

    SvaraRadera