onsdag 19 augusti 2009

Uppkörning bokad



Innan jag åker som au pair vill jag ta körkort. Jag har kört på körskola ända sedan i februari men ändå har jag inte fått nåt körkort än. Kanske beror det på att jag på de sju månaderna bara har kört tio lektioner... Men nu ska det bli ändring på det, jag har bokat 22 lektioner de följande tre veckorna och var igår inne på körskolan och bokade både halkbana, riskettan, uppskrivning och uppkörning! Så snart hoppas jag att jag har det där lilla plastkortet, och då finns det inget som stoppar mig från att åka ut i vida världen som au pair!

1 kommentar:

  1. Hej! jag sitter i samma sits som du, bara kört 9 lektioner. Min körlärare säger att han måste kollat igenom vissa moment innan han kan boka in mig på halkkörning, men du fick alltså boka redan i förväg?

    SvaraRadera