fredag 21 augusti 2009

Vad ska jag fråga?

Kanske dags att berätta lite mer om min nya värdfamilj! Mamma Rachel är 32 och jobbar som sjuksköterska, pappa Steve är 43 och jobbar med medicin på nåt sätt, de har aldrig haft en aupair förut, men ser verkligen fram emot det! De ska inreda ett rum åt mig och ta hand om mig på alla sätt. Visa mig runt tills jag kan staden utan och innan och hjälpa mig med allt de kan. Om nån dag är det dags för ett nytt samtal med familjen Benbow, eller i alla fall ett mejl. Jag borde ha massor att fråga, men kommer nästan inte på nåt! Hjälp mig gärna, vad ska jag fråga dem om?

2 kommentarer:

  1. Fråga om du behöver ta med dig en reseadapter! För eluttagen är ju lite mysko i England! Jag köpte en idag, 39kr på Clas Ohlson.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, det hade jag inte tänkt på :)

    SvaraRadera