onsdag 19 augusti 2009

Nya glasögon!

Nummer ett, ingen båge där nere, mattsvarta.

Nummer två, mattsvarta, bred båge på sidorna med massa vita bokstäver på.
Nummer tre, vinröda, bågen är lite randig.
Mina vanliga glasögon. Enda paret som är antireflex-behandlade. Har aldrig förstått varför man ska ha det, men märkte att det var jättesmart. När jag provade de andra fick jag böja på huvudet och luta det åt olika håll för att mina ögon skulle synas på bilden, annars var det bara en stor blå dataskärm innanför bågarna som syntes :)
Utan glasögon!


När man är aupair behöver man ju se bra, så därför tänke jag att det nog var dags att köpa nya glasögon. Fast det är ju så svårt att välja! Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Svårt svårt... Jag tror att vi ska kolla på förra glasögonaffären igen. De hade bättre koll där kändes det som?? Är de inte lite breda för ditt ansikte, eller ska det vara lite så? Jag vet inte, det är alltid konstigt med nya glasögon eftersom man är van de gamla! Vilka gillar du bäst?

    SvaraRadera
  2. nr 2, kanske. Men du borde hitta en cool plastbåge, lite kraftigare! Jag komer nog till Ösd den 4:e!

    SvaraRadera
  3. Heeej! Nu har jag äntligen hittat hit!
    Jag tycker nog inte riktigt nån av de bågarna...som majssan säger några lite coolare :-)

    KRAM KRAM SYSTRA ELIN

    SvaraRadera