onsdag 26 augusti 2009

Premiärturen för mina nya skor!

Imorse klockan nio plingade en hurtig Sandra på dörren, vi skulle ut och prova mina nya snabba springskor. Jag tog på fina grå tränings piratbyxor, en rosa tränings t-shirt och snörade på mig skorna. Solen sken och det var så där lagom svalt ute. Tyvärr var mina skor inte lika snabba som jag trodde, jag orkade bara springa en kilometer, sen blev det powerwalking ett tag innan jag sprang igen. Sådär höll vi på i mer än 1 1/2 timme. Det var ju skorna det berodde på såklart, inte alls min kondition :) Även om jag inte är så vältränad som man kan önska var det jättehärligt ute, vi sprang, joggade, gick, pratade, skrattade och stog på händerna ibland. En perfekt start på morgonen!

1 kommentar:

  1. Jaa det var kul!!! :) Det får vi göra igen! Några gånger!! In England...!!! :-D

    SvaraRadera