tisdag 25 augusti 2009

Flyget är bokat!



Började kolla på flyg igår. Rachel och Steve föreslog att jag skulle åka med Ryanair från Skavsta, det kostade bara runt 300 kronor och så kom jag till Birmingham, som ligger cirka 5 mil från Hereford. Det verkade ju jättebra, men sen så började jag kolla hur jag skulle komma till Skavsta, och då verkade det inte jättebra längre. Jag var tvungen att byta tåg tre gånger och sen övernatta på Skavsta.

Istället kollade jag flyg från Arlanda till Birmingham, men det skulle kosta 3000 och dessutom var jag tvungen att byta flyg i Köpenhamn...

Men sen så mejlade Rachel mig och sa att de kunde hämta mig på Heaterow i London istället, och nu har jag hittat det perfekta flyget! Den femte oktober klockan 12.45 åker jag från flygplatsen i Östersund, och sen är jag framme i London kl 17.00! Ett byte av flyg på Arlanda i mitten. För bara 900 kronor dessutom!

Tack Rachel och Steve för att ni kunde hämta mig i London istället!

2 kommentarer:

  1. Åå vad kul! Och vad bra att du verkar ha hittat en familj som verkar superbraiga!

    Jag hoppas vi ska hinna komma till Östersund innan du åker!

    Kram och gonatt! / Syster yster

    SvaraRadera
  2. Ja, kom hit innan jag åker! Och så får ni komma till Hereford och hälsa på också! Det finns jättebilligt flyg från skavsta, och så kan ni ju sova hos mig, en billig och rolig semester! Tänk bara att shoppa i London...

    SvaraRadera