torsdag 20 augusti 2009

I morse ringde mamma Sheldon

Jag mejlade familjen Sheldon i morse, skrev att eftersom de inte ringt mig började jag tvivla på att vi var the perfect match, och att jag valde mellan dem och en annan familj. Några minuter efter jag tryckt på sändknappen, ringde mamman i familjen upp. Hon förklarade att de hemskt gärna ville att jag skulle komma till dem, men att det hade varit så mycket att göra sista tiden att de inte hade hunnit ringa. Jag sa att den andra familjen bodde nära min bästa väns familj, och att jag hade valt dem istället, och hoppades att de skulle hitta en bra aupair till sina barn. Lite ledsen sa hon hejdå, men jag kände mig ganska bra efteråt.

Det var första familjen jag faktiskt pratat med, och eftersom jag inte visste innan att hon skulle ringa var jag inte alls nervös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar