lördag 6 mars 2010

Knän som knakar

Charlie har börjat krångla så mycket på kvällen när hon går och lägger sig sista tiden. Förut var det bara att stoppa ner henne i sängen, säga godnatt och gå därifrån. Nu vägrar hon att bli lämnad ensam, och man måste sitta hos henne ända tills hon somnar.

Så det är det jag gör nu. Sitter på golvet bredvid hennes säng och väntar på att hon ska somna. Idag tar det extra lång tid, hon sov nämligen flera timmar på dagen idag och egentligen har hon ju slutat med att sova på dagen. Så hon är inte alls trött nu :( Jag brukar ofta ta med en bok eller min stickning när jag sitter och väntar, men idag blev det datorn, så jag kunde passa på att blogga lite!

Alldeles nyss hade hon somnat, men när jag reste mig upp för att gå härifrån knakade det litegrann i mina knän, och då vaknade hon. Irriterande knän jag har!

Men nu ser det ut som om hon sover igen! Ska resa mig försiktigt den här gången :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar